söndag, december 11, 2005

Saga provar kläder

Saga har modevisning<


Första firandet av min födelsedag var det dags för idag, föräldrar och bror med familj kom upp och åt lunch och fikade. Barnsligt förtjust i att få paket är jag och lite paket blev det bla en plastgran (eftersom vi aldrig är hemma över jul), en ny stekpanna och lite pengar till nya kläder (eller scrapsaker).
Saga är äntligen frisk från sin magsjuka och förhoppningsvis får vi vara pigga och friska ett tag nu, hösten har varit fylld med förkyldningar inte så konstigt kanske eftersom Saga börjat på dagis och jag är tillbaka på jobbet som förskollärare i en småbarnsgrupp mycket baciller blir det.

När vi blev ensamma igen så däckade Patrik (troligen bihåleinflammation så det blir väl VC i morgon), Saga och jag monterade ihop julgranen och jag fick lova henne att den skulle kläs imorgon. Sen hittade Saga bebis kläderna vi fick tillbaka från min bror och hade modeshow i sina gamla kläder.

1 kommentar :

Elisabeth sa...

Kul att du också börjat att blogga!
Grattis på födelsedagen!