fredag, april 28, 2006

Länge sen sist

Det var ett tag sedan jag skrev något här, har inte riktigt haft lusten att skriva men nu ska jag försöka uppdatera lite. Vintern är slut och de senaste tre veckorna har varit snöfria (ok en snörik morgon men snön var borta innan dagen var slut), påsken har passerat med ett mysigt besök i Nyköping hos min släkt. Saga fick en cykel utav oss i påskpresent och hon älskar den så nu ska vi försöka sälja trehjulingen som aldrig har varit populär alls. Imorse vaknade vi tidigt och kl halv åtta tyckte Saga vi skulle ut och cykla nu blev det inte så för jag hade möte (sjukskrivnings avstämning) med cheferna från jobbet. Gick över förväntan och det verkar som vi har lite lika tankar om framtiden. Vi ska försöka få till någon form av arbetsträning innan jag går in i tjänst igen och då något ställe lite närmre. Nu ska vi bara se vad mina läkare tycker ska dit på tisdag.
Plockade vitsippor i veckan tänk att dom redan kommit när väl våren slår till så blir det varmt direkt.
Scrappat har jag gjort en del dom senaste veckorna börjar närma mig mitt mål för året har gjort 41 layouter och målet var 52 så jag får nog skaffa ett nytt mål. Nu ska jag äta lite lunch men jag återkommer med bilder snart.

Inga kommentarer :