onsdag, maj 10, 2006

Fick lära känna frågor i mailen

...och nu utmanar jag alla att svara
1. VAD HETER DU?
Sofia Berg

2. VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA DU HAR PÅ DIG?
Beiga shorts

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU
Tv:n terminator tror jag det är.

4. VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL?
Satt framför datorn och kommenterade i Scrappiz galleriet (www.scrappiz.se för er som inte vet vad jag talar om gå in och kolla)

5. VAD VAR DET SISTA DU ÅT?
2 mackor

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Stjärnklar himmel, sen kväll alltså dagen var varm runt 20 grader i solen

7. DEN SISTA PERSONEN DU TALAT I TELEFONEN MED?
Patrik

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Ansiktet

9. GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Nej inte alls ;) jo det är klart jag gör fast vi ses för sällan

10. HUR MÅR DU IDAG??
OK har börjat se en ljusning i den för****nde panikångesten och solen gör ju att man blir på bättre humör

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Colalight lime

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Alkohol vad är det? Skämt å sido så en kall cider är aldrig fel

13. FAVORITSPORT?
Jag är inte så sport intresserad svarar OS då kan man titta lite då och då annars bryr jag mig inte.

14. HÅRFÄRG?
Min egna mörkbruna för en gång skull helt utan färgning eller toning

15. ÖGONFÄRG?
Blå

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG?
Jag älskar soluppgångar men sen jag fick barn har jag nog inte sett en är alltför mycket nattmänniska för det.

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Lillebror som fyllt 27 i år (skrämmande att småsyskonen börjar bli så gamla)

18. FAVORITMÅNAD?
Juli då är det semester, fast Maj och Juni är vackrare

19. SENASTE FILMEN DU SÅG?
Nalle Puhs Alla hjärtans dag film (jag har inte så stora krav på filmerna längre J )

21. FAVORITDAG PÅ VECKAN?
Fredagkväll och Lördag förmiddag då har vi helgen framför oss hela familjen tillsammans

22. FAVORITHOBBY?
Scrapbooking och läsning

23. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT någon?
I dagsläget skulle jag nog vara det.

24. FAVORITLÅT(AR)?
Har ingen jag kommer på just nu

25. SOMMAR ELLER VINTER
Kan inte välja det är mina favorit årstider båda två bara vädret är det rätta

26. KRAMAR ELLER KYSSAR? Kramar

28. CHOKLAD ELLER VANILJ?
Det beror på vad det gäller, milkshaken ska smaka jordgubb, glass vanilj men jag älskar marabou mjölkchoklad

29. VILL DU ATT DINA VÄNNER SVARAR?
Ja, gärna! Skickar till många vänner jag sällan har kontakt med.

30. VEM ÄR DET STÖRST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Gissar på Anna

31. VEM ÄR DET MINST CHANS ATT HON/HAN SVARAR?
Ingen aning

32. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor med sambo (Patrik) och dottern Saga som blir 3 i aug. i en alldeles för liten 2:a i Aspudden (närförort till Stockholm)

33. VAD LÄSER DU FÖR BÖCKER?
Allt men mest deckare just nu

34. HUR SER DIN MUSMATTA UT?
Den är helsvart och har en avlastningskudde på sig.

35.FAVORITSPEL?
Carcassonne

37. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN?
Neej...ska man kunna det!?

38. ÄR DU ROMANTISK?
Inte direkt, fast ibland kan jag överraska

39. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Lycklig över min familj mindre lycklig över att behöva dras med panikångest problemen.

40. VILKA HAR DU SÄNT DETTA MAIL TILL?
En salig blandning människor jag hittade i adressboken

41. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Pappa kommer hit och hälsar på så jag tänkte försöka få lite expert hjälp med cykeln så den kanske kan bli körsäker, vore kul att få cykla lite nu när jag ska ut och träna (för panikångesten ska utsätta mig för det som är jobbigt och med cykel kommer man kanske lite längre än till parken), Saga kommer vara hemma hon är inte helt frisk än från sin förkylning hon åkte på i helgen även om hon är mycket bättre. Hoppas på att jag får besked från försäkringskassan om min sjukpenning som jag hade behövt för tre månader sedan. Det är jättekul jämnt att vara pank…inte. Men jag får väl kanske pengarna någongång.

2 kommentarer :

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Annie =^^= sa...

Cool site! Hade trevligt här//Annie