onsdag, september 13, 2006

Förkylda gänget

...bor numer i Hägersten, i snart två veckor har här varit sjukstuga och det känns som det skulle kunna fortsätta länge än. Jag är helt igen täppt i näsan och hostar, Saga snorar och Patrik orkar till jobbet varannan dag ungefär.
Skulle ha åkt på brölopp i lördags men pga av att Saga var ny sjuk och jag fortfarande hade kanon ont i halsen blev det bara Patrik som åkte, det var ju liksom inte så att vi kunde åka en kort stund och komma hem lätt om Saga blev sämre och vägrade barnvakt.
Imorgon hoppas jag orka ta mig på självhjälpsmöte som började förra veckan så håll tummarna för att jag mår lite bättre då.
Förkylningen har gjort att det inte blivit så mycket scrappat, jag snabb scrappade ett album i 6"x6" format från svensexan till brudgummen men det orkade jag inte scanna in, det var dessutom så enkelt som det kunde bli eftersom jag bara hade 2 dagar på mig att få ihop det hela.
Men min layout till premiärtävlingen på Swe scrapbook kan jag visa nu eller imorgon eftersom det inte funkar att ladda upp bilder just nu. Nu får vi se om det fungerar att ladda upp texten då...

Inga kommentarer :