söndag, september 24, 2006

Tre månader till julafton...

...och Patrik och Saga firade med sommarens sista? bad i sjön hos Jonas. Saga som kom igång sent med badandet i år, första badet då hon doppade mer än tårna skedde i augusti badade runt tills hon skakade som ett asplöv och läpparna var blå det blev ett ofrivilligt dopp under ytan med huvudet när hon åkte vattenrutchkana men inte ens det stoppade fisken Saga.
Det har varit cybercrop på Scrappiz i helgen men jag har knappt hunnit vara med alls två kort och en layout blev det och det var egentligen bara ett kort jag blev riktigt nöjd med. Här kommer mina bidrag iaf.


Detta kort blev inte som jag tänkt mig men ok och Saga älskar det.


Jag intervjuade Saga för någon vecka sedan och detta blev resultatet ska intervjua henne flera gånger.


Detta julkort blev jag nöjd med

I fredags var jag hos läkaren och nu har jag höjt medicindosen vi får se om det blir bättre annars höjs den en gång till sen blir det medicin byte om det inte funkar. Sen kom pepparkakorna (dvs mina föräldrar) hit och hälsade på dom har precis kommit hem efter två veckors semester på Kreta och hade med fina tröjor till Saga, hon älskar sin rosa barbie tröja från Kreta och skulle kunna bo i den.
Igår lördag var vi på barnkalas Sagas bästa kompis Emil har fyllt tre och Saga var så pirrig innan det var dags att gå när vi sen var där så blev hon nog lite besviken för att hon inte fick Emils odelade uppmärksamhet han hade ju andra kompisar där men hon fick ju tårta och fiska fiskdamm med godispåse så hon var jätteglad ändå. Det var en trött tjej som gick ifrån kalaset.
Idag har som sagt galningarna badat men vi hade en sista sommardag med grillning och jordgubbar ifall hösten skulle komma nu.

Inga kommentarer :