söndag, oktober 22, 2006

Fortfarande utan min egen dator

Sitter fortfarande vid extra datorn som i stort sätt bara har internet installerat men hoppas på att Patriks dator kommer hem i början på veckan saknar mina egna saker och mina foton (fast skrivaren är utlånad men den får P hämta hem imorgon). Scrappat har jag inte gjort någon den senaste veckan men det har blivit lite stickat och pärlat men jag kan inte visa något för jag har ju inte min dator.
Saga kom hem från dagis i torsdag helt sönder skrapad på näsan och ena kinden hon hade blivit knuffad ner för en trapp på gården och ramlat på näsan. Vi var lite oroliga för skiljebenet i näsan eftersom hon började pippa i näsan när hon andades igen (vi minns hur det var när den hade hoppat fel under förlossningen) men det var nog torkat blod/snor för efter ordentlig rensning av näsan låter det inte mer. Skönt för det var inget roligt att se på när dom flyttade näsbenet förra gången och hur det skulle gått nu när hon kan göra motstånd kan man ju bara gissa. Men nu börjar skrubbsåren läka och hon klagar inte längre på att det gör ont så imorgon är det dagis igen som gäller.
Själv ska jag försöka ta tag i julkorten igen, så jag kommer en bit i tillverkningen.

Inga kommentarer :