tisdag, januari 16, 2007

Scrappar igen

Det var länge sen sist men den senaste veckan har jag fått till 1 kort och 2 layouter dom ligger på tork men jag laddar upp dom sen + att jag har åtminstone 2 idéer till som jag fnular lite på det känns så skönt att vara igång igen för även om jag inte haft inspirationen att scrappa har jag saknat att göra det.
Annars händer inte så mycket här mer än att jag blir faster vilken dag som helst nu och är så spänd på det ska bli kul att se hur Saga reagerar om hon verkligen har förstått att det är ett syskon Alicia ska få och att det inte är Alicia som är bebisen.
Mer på jämnställdhets fronten, den här gången är det färgfunderingar när vi tittar i HM katalogen, -"Mammor och Sagor har mycket rosa, lila och gult (mitt svar jaha vilken färg ska pojkar ha då), killfärger såklart".

Inga kommentarer :