torsdag, mars 08, 2007

Pysselsuget har återkommit

För femte dagen i rad har jag nu pysslat, förra veckan skulle jag aldrig ha gissat på att jag skulle återfå suget att skapa men nu är jag full av idéer. Håller just nu på med en LO om Sagas besök på Disney on ice showen i januari, fotona Patrik tog är inte dom bästa men det är ett minne som måste bevaras eftersom Saga fortfarande pratar om den dagligen och längtar till nästa gång hon ska se Prinsessorna som åker skridskor, ja vi har redan börjat förbereda henne på att det blir en annan show (inte prinsesshow utan superhjältarna) men hon tror att det alltid kommer vara samma prinsesshow.
Imorgon ska Saga och jag passa på och påskpyssla dagis har planeringsdag och det Saga önskar mest av allt just nu är att påsken ska komma så hon får påskgodis, nu får hon pyssla lite iaf. Hoppas hon kommer gilla det.

Inga kommentarer :