tisdag, oktober 16, 2007

Taggad

Jag har blivit taggad av JennyLi

Här är reglerna:
1. Länka till den som har taggat dig
2. Berätta 7 personliga sanningar om dig
3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg
4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att de uppmärksammar att de blivit taggade

1. Anledningen till att jag inte vill gifta mig är att jag vägrar vara med om möhippa.

2. Har sedan jag var liten avskytt allt vad "party lekar" heter oavsett karaktär på leken gick hem från klassfesten i andra klass för jag vägrade leka.

3. Klarar inte av att äta mörkt bröd, det växer i munnen på mig och det går åt typ 3 glas oboy för att få ner en macka.

4. Jag har aldrig hållt på med någon idrott, eller någon annan föreningsverksamhet. Slutade på simskolan efter en gång. Kan ha och göra med punkt 2.

5. När jag skalar en clementin (el. apelsin) så måste jag skala bort allt vitt, det tar oftast 3-4 ggr så lång tid att skala som att äta.

6. Jag har alltid vetat att jag skulle jobba på dagis/förskola

7. Är en riktig godisråtta men är ändå kinkig med vilken godis det ska vara.

Återkommer med vilka jag taggar om du vill vara med och svara går det bra, skriv gärna en kommentar om du gör det.

1 kommentar :

Elina sa...

Klart att allt vitt på bappelsinen måste bort! Det är därför jag äter det så sällan, det tar sån tid.