söndag, november 11, 2007

Lite scrappat

Utmaningsresans vinnare i sjunde omgången är ute nu så jag kan lägga upp mina bidrag till omgång 6 och 7

Omgång 6
Utmaning: Skapa ett alster (kort/layout/altered) som på något sätt innehåller något "tygigt".



Omgång 7
Utmaning: Skapa ett alster (kort/layout/altered) som innehåller en stor handgjord rubrik.
*Kan ju inte visa det är ju en julklapp till någon*


Här kommer några av mina snabb layouter.
Vi börjar med fröken pirat (halloweenfest på dagis och Sagas outfit är piratkläder)


En dag i biblioteksparken (lekplats vid bibblan)


Sist men inte minst en LO jag gjort till Scrappiz bloggen tema lila

4 kommentarer :

Anonym sa...

Tackar så mycket. Nej jag köpte inte magnolias årsängel. Ärligt talat så tyckte jag inte att den var så fin. Det var en sådan som står med ryggen emot, liknande den som dom har tidigare med hästsvans och så står hon med ryggen emot, men årsängeln höll i ett hjärta bakom ryggen. Den var inget speciellt liksom.

Kristina sa...

Hej du!
Jag gillar verkligen dina sidor med massor av foton!Härligt!
Har själv väldigt svårt att bara scrappa ett och ett...Kram

Ann sa...

Vad fint du gör, och vad söt hon är! :o)

Sanna F sa...

O vad många urfina layouter o grejer du har gjort!!!

KRAM