tisdag, december 11, 2007

Julsakerna börjar bli klara

Pysslar för fullt med julkort (tror jag är klar med dom nu, ska bara fixa kuvert och adressera för fulla muggar), julklappsetiketter tillverkning pågår för fullt sen var det ett gäng julklappar och där har jag lite detaljer kvar innan jag är klar sen kanske jag kan scrappa igen:)
Om ni saknar foton på annat än mina alster så beror det på att jag numer lägger dom i min bilddagbok adressen är samma som hit fast bilddagboken.se istället för blogspot.com.
Det känns lite säkrare att ha bilder där då det finns kopieringsskydd på den sidan så ingen kan stjäla mina foton.

Idag kom vår julklapp till oss själva vår nya enorma TV så nu kan vi stänga av tv:n och sätta på när programen börjar istället för 10 minuter innan vår gamla tog 10 minuter innan bilden kom.

Inga kommentarer :