onsdag, juni 04, 2008

Frisk igen

Nu hoppas vi bara att sambon slipper magsjukan och sen borde vi kunna lägga denna sjukdomsperiod bakom oss.
Annars tycker jag så synd om dottern hon har sån otur med kompisar så det är inte klokt, vi är ju inte så mobila iom min panikångest så dom kompisar hon har träffar hon först och främst på dagis och till hösten är det dags igen tre till av de hon pratar om som kompisar slutar ok det är fler som slutar men som hon inte direkt kommer sakna men nu är det bara hon kvar från det gäng som flyttade ner från förra dagiset när dom bytte lokaler, hon trivs med fröknar men iom att hon hela tiden förlorar vänner så lockar ju inte dagis direkt, hoppas att hon lyckas få till det med dom som blir kvar och att gruppen blir lugnare utan vissa.
Hade vi vetat om detta kanske vi valt att byta förskola men det är sista året och nu är ju platserna tilldelade så vi får hoppas på att det kommer nya barn som passar dottern och att hon lyckas bli vän med någon/några av de barn som också går till förskoleklassen nästa år. Svammel från mig men jag behövde skriva av mig lite.

Pysslat har jag gjort lite men det är DT ansökningar (DT = design team för scrapbookshopar) så dom kan jag inte visa upp än. Jag har inte sökt många DT-uppdrag men det vore kul att prova på att skapa av material man kanske inte skulle välja i vanliga fall.

Inga kommentarer :