torsdag, augusti 21, 2008

Torsdag kväll

Var tog veckan vägen? Pysslat har jag inte direkt gjort denna veckan eller det har jag ju visst men det har varit färgläggning av stämpelmotiv (till julkorten, ja jag vet jag är galen iaf utanför kortmakeri kretsar men det är faktiskt bara drygt 4 månader kvar) sen har jag pysslat med ett kortställ och allt gick jättebra tills jag bara skulle fixa till något och det gjorde att det inte blev det snyggaste jag gjort men det duger här hemma iaf.

Idag fick jag hem boken sy till dockan så nu ska jag försöka bli kompis med symaskinen inte det lättaste när den bara bråkar men någongång ska jag väl lyckas få den att lyssna;)

2 kommentarer :

Ann sa...

Haha, hade faktiskt tänkt sätta dotra på att göra julkort i sommar, eftersom jag misstänker att det bara blir bebis av hela december i värsta fall! Låter skönt att ligga så bra till i tid!

Carina sa...

Är ute på en liten runda och ser att du satt in min banner.
Det tackar jag ödmjukast för.
Jättesöta dockkläder att sy,det var så längesedan jag gjorde något sådant.Men kul och pilligt är det!
Fin blogg du har förresten!

Ha,det gott!