tisdag, oktober 14, 2008

Har haft en underbar dag

Två härliga vovvar har jag passat idag, det har varit så härligt och gissa vad jag lyckades till och med hämta på dagis. Ja för de flesta är ju det en självklarhet men med panikångest har det för mig varit nästan omöjligt iaf till fots. Nu är det dock osäkert om det blir något mer av det hela inte för att jag inte vill och inte för att ägaren inte vill utan för att det ser ut som dottern är allergisk mot någon av hundarna. Hennes ögon svullnade igen framåt kvällen, trist för alla men mest för henne hon hade verkligen superkul med vovvarna. Vi vill inte reta allergin heller för mycket då finns ju risken att hon blir allergisk mot de hundar hon idag tål som Wanda. Vi får se hur det blir med det hela kanske att jag kan rasta hundarna men tyvärr är den ena av hundarna en långhårig hårande en så jag skulle ju få en massa hundhår på kläder i så fall. Vi ska avvakta tills nästa vecka och sen får vi se. Det hade varit superkul om det fungerat. Man blir så glad av att ha hundar hos sig.

1 kommentar :

Lisbet sa...

Fixat - du är med på:
www.minbloggrunda.blogspot.com