tisdag, oktober 07, 2008

Jag blir tokig på min fot

Den kändes bra i slutet av förra veckan men nu har jag haft ont igen i två dagar det får ta och släppa snart för på söndag ska jag träffa tjejen med hundarna igen och denna gång hoppas jag att jag ska kunna ta mig dit. Får väl börja linda igen. Ja ja jag kan ju iaf gå men det gör som sagt ont.
Annars är jag förkyld fortfarande idag kom näsan igång så jag är lätt seg, men jag har kört operation storstädning i sovrummet nu i två dagar dvs total sanering i bokhyllor bla mycket damm blir det. Imorgon blir det vardagsrummet som startas upp storstädning i. Hoppas kunna cykla snart också men med både förkylning och ont i foten får det vänta ett par dagar.
Liten är på träning - orientering står på schemat idag undrar just hur det går fast dom skulle vara inne idag så hon lär ju inte gå vilse iaf;)

Inga kommentarer :