måndag, oktober 13, 2008

Ändrade planer

Idag skulle föräldrarna och dotterns kusiner kommit på besök men pga kräkning hos kusinen T så blev det ändrade planer till dotterns besvikelse. Vad hittar man på då jo vi målade hösttavlor och tryckte lövtryck på papper i någon timme och nu ska vi snart äta Lasagna a´la Mexico från Helenas recepssida den sidan är verkligen att rekomendera massa god mat, vi använder oss ofta av den sidan.
Sen blir det nog någon film för det är regntunga skyar utanför fönstret och vi har ingen vidare lust att gå ut.
Imorgon kommer jag behöva ut iaf, jag ska ha hundarna (som jag träffade igår med matte A) själv på prov så det ska bli kul. Som jag skrivit förr så vill jag ju ha hund och nu ska jag ev. bli dagmatte till dessa två och ha dom hemma när A är på jobb/skola/annat mys.
Det kommer skapade alster ska bara kolla vad som kan visas och inte det är tävlingsbidrag nämligen.

1 kommentar :

Elina sa...

Vad mysigt att få umgås med hundar! Att börja som dagmatte är nog ett bra första steg. Hoppas att det ger dig mycket glädje.