söndag, december 14, 2008

Äntligen

Nu så har jag mina saker på plats igen mina feeds är inte tillbaka än måste runt och lägga upp dom på nytt (gaaah vilka bloggar hade jag där?, ja ja det löser sig)
Efter en hektisk start på helgen så är det ny söndag morgon (tidigt jag vet men somnade ovaggat igår)

Fredagen bjöd på luciatåg i regnet oj vad mycket barn det är på dotterns dagis, när man ser alla avdelningar tillsammans så slår det en. Dottern var så duktig och sjöng så fint kunde till och med urskilja hennes röst i vissa sånger.
Efter lite inköp bla en tårta så tog vi oss hem och på kvällen kom P´s bror med dottern och åt tårta och tittade på Idolfinal (jag har för första gången sett ett helt program av idol;)

(valde medvetet ett foto som inte visar några barn så dom kan identifieras därmed ett mindre bra foto)

Efter en natt då jag inte kunde somna men fick utläst underbara Flyga drake saknar den redan vill ha mer så var det dags för att ta en taxi, hämta upp dotterns vän E med mamma och fortsätta till Tullinge och Lekslottet. Kalas för E (en annan) stod på schemat. Tack V, J och naturligtvis E för ett roligt kalas. Vi hade en toppendag dottern var trött men glad efter dagen och vi somnade lätt när kvällen kom.


Nu är sambon på Östersjöns vatten någonstans (finlandsfärja) dottern sover och jag pysmyser framför datorn.

Inga kommentarer :