söndag, december 14, 2008

Stämpelstafetten

Under november månad pågick stämpelstafetten inne på Stämpelsnack mitt lag placerade sig tråkigt nog sist men problem med mail som inte kom fram och sånt påverkade slutsumman i poängräkningen för oss mina bidrag var iaf dessa.
Utmaning 1 (välj namn till er grupp)
Akvarellerna - vi sätter färg på allt
Utmaning 2 (färg dela upp olika färger mellan deltagarna, jag valde lila)


Utmaning 3 (material utmaning, mitt kort skulle innehålla minst ett gem)

Utmaning 4 (Skissutmaning efter skiss av Peterlina)

Utmaning 5 (Antal stämplar på kortet jag skulle ha 4 varken mer eller mindre)

Utmaning 6 (Ett kort i julens färger)



Utmaning 7 (Form mitt kort skulle innehålla minst ett hjärta)

Utmaning 8 (julgranspynt och teknik mitt kort skulle innehålla akrylfärg. Det var denna utmaning som cirkulerade för länge ute i cyberrymden så våra bidrag kom inte in i tid det tog 8 timmar för mailet att komma fram)

Utmaing 9 (Stil mitt kort skulle vara freesyle älskar stämpeln från Stämpelboden)

Utmaning 10 (julrecept)

Inga kommentarer :