lördag, januari 03, 2009

3 januari

Humör: Snorigt
Gjort: Legat i soffan och slappat, surfat och kurerat förkylning.
Planer: Fixa middag till mig och dotter, filmdags 15:30 är det Dumbo på Disney Channel.
Ser på: Skärmen till datorn
Lyssnar på: Fem myror signaturen dottern spelar spel på sin dator
Läser: Den inre kretsen
Äter: Strepsil halsen behöver halstabletter
Dricker: jordgubbssaft
Bästa: Dottern är nöjd över att inte göra så mycket
Sämsta: Dottern är ledig och jag orkar inget dumma förkylning
Barn: Spelar dataspel
Väder: c:a -3 grader frost men ingen snö att tala om
Pyssel: Orkar bara digiscrappa det kan jag göra från soffan;)
Måste: Diska och städa
Dilemma: Inget dilemma kanske men jag vill bli frisk nu nästa helg ska jag och sambo bo på hotell och ha en barnfri helg och det vore trevligt att kunna njuta av relaxen och middagen utan att snora och hosta.

Inga kommentarer :