måndag, januari 12, 2009

Fick en award



Underbart rara MissPyssel/Cecilia gav mig den fina awarden ovan.

Detta är “kriterierna” för denna award: Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet.Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar,ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!!Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare.Lycka till!

Åtta bloggar som jag återkommer till
Dolores - En förebild i kampen mot ångesten och en superduktig pysslare
MiaPuh - Hajmamma med stort hjärta
Elina - En grön pysslare från förorten som alltid har ett värmande ord till tröst eller uppmuntran
Maxell - Härlig idéspruta
AlienBling - En sann vän som ställer upp för sina vänner när det behövs
Carola - Även Carola är en förebild i kampen mot ångesten
SannaF - Har alltid ett uppmuntrande ord att komma med när hon komenterar i bloggen.
JennyLi - Får mig att tänka, bli arg eller glad har en blogg som berör.

7 kommentarer :

Elina sa...

Tack snälla du! :)

Anonym sa...

Men... Tack snälla! Vad glad jag blir! *rodnar*

Men du - nu måste du ju faktiskt lova att tala om nästa gång du blir ARG av nåt jag skriver...! ;o) (För man får bli arg på saker jag skriver, man får tycka att jag skriver dumheter och tycka att jag har hur fel som helst - men nyfikna jag vill såklart gärna veta vad du tycker...!)

Kram - å tack igen!

Alien Bling sa...

Ååh tack snälla! <3

Åsa / Dolores sa...

Tusen tack söta Sofia!

Sanna F sa...

Tack söta du!!!!

Miapuh sa...

oh tack snälla söta rara :) oså kolla i vår blogg hihiih
Läget i dag?
kram

maxell sa...

Tackar och niger fint med ett leende på läpparna. :)