måndag, januari 12, 2009

Jag har...

...blir ni nyfikna nu? I lördags gjorde jag något jag inte gjort på 5 år jag var inne i stan, fatta vilket stort steg det är för mig. Vi tog en taxi in för att vi var tvugna att köpa ny gasspis, det byts från stadsgas till naturgas i sommar och vår gamla klarar inte bytet. Så nu har vi en fin spis att vänta runt sportlovstid. När vi var där ville P in och kolla pärmar så vi tog oss till närmsta akademibokhandel sen såg jag Lagerhaus och då var jag ju tvungen att titta in och en snabb vända på Åhléns där jag fick en riktigt rejäl panik attack men jag klarade att andas mig ur den och vi kunde lugnt avsluta det vi höll på med innan vi åter tog en taxi hem igen. Sen sov jag i två dagar nästan men jag klarade det. *Stolt*

1 kommentar :

Anonym sa...

Åhhh - jösses vad härligt, det måste vara en helt enorm känsla! Heja dej!