måndag, januari 19, 2009

Project 365

Project 365 eller ett foto om dagen pågår för fullt både här i Sverige men även runt om i världen. Det handlar om att dokumentera sin vardag, jag lägger inte upp mina foton här dom finns i min bilddagbok (lösenord får du genom att maila mig på sofia(snabela)amren.se byt ut (snabela) mot @)men mina två första layouter av dessa foton kommer här. Jag har utgått från Linas 365 days templates
Till den här har jag använt digital freebies från Le DigiScrap d´Angélique


Till den "riktiga" vecka 1 använde jag material från en sk Blogtrain (en kedja där flera designers gör material till ett tema). Frostee var samlingsnamnet på den och de designers jag använde material från var Lynn Adams, Véronique Pettingill, Tootlebugz (if I´ve missed someone I´m so sorry please let me know and I´ll give you your credits)

Inga kommentarer :