tisdag, januari 27, 2009

Startar dagen med en dagens

Humör: Ganska bra idag
Gjort: Vaknat
Planer: Ja närmast fixa frukost sen ska jag fortsätta möblandet här hemma orkar jag ska jag sen till biblan och lämna böcker vi får se vad som hinns med.
Ser på: Tv är på Vakna med the voice är på
Lyssnar på: Se ovan
Läser: Nip ´n tuck av Kathy Lette
Äter: Ska fixa lite morotslimpa med ost
Dricker: Bravo juice med päron, äpple, morot och apelsin
Bästa: Det är lite vitt ute.
Sämsta: Att jag och P kommer få dela på oss när det gäller kalas till helgen, varför kan man inte vara på två ställen samtidigt. Mormor fyller 80 och Ps brorsdotter 18 två viktiga födelsedagar som man inte vill missa.
Barn: Ska väckas från nattsömnen nu vilken minut som helst, morgontrött dotter har vi iaf dagismornar.
Väder: Grått 0 grader (iaf tror jag det är grått det är för mörkt för att se)
Pyssel: Ordna i kaoset efter möblandet i vardagsrummet.
Måste: Få ordning i röran
Dilemma: Vill organisera vårt hem men saknar pengar att köpa material för.

Inga kommentarer :