torsdag, mars 19, 2009

Jaha det var det...

vi fick vara friska i cirkus två/tre veckor innan telefonen ringde och jag fick slänga mig iväg och hämta magsjuk dotter på dagis, som tur var inget fram ifrån än men desto mer bakvägen. Hon har lite feber också så nu håller vi (ja ni får också gärna vara med) tummarna för att det är en förkylning som satt sig på magen och ingen riktig magsjuka. Ja ja långhelg får hon då förskolan har planering på måndag så vi mysa här hemma.

Jag hoppas fortfarande lite på att jag kan få med mig sambo och dotter till LC-mässan och kolla lite det skulle vara första gången jag träffade andra scrappare och var på mässa. Håller tummarna för att liten blir frisk snabbt och att vi inte blir sjuka.

3 kommentarer :

Anonym sa...

Usch vad jobbigt, ni har ju varit sjuka endel med.
Krya på er.

Anonym sa...

Urfin blogg! Måste säga att jag blev sugen på att scrappa nu när jag kikade in här, verkar skoj att scrappa digitalt också - aldrig gjort det själv.

Håller tummarna för att ni blir friska snart!

Carola sa...

Ouch vad jobbigt med sjuk liten flicka. Hoppas hon mår bättre snart. =)
Ja bara en dryg månad nu innan de e dags för liten att titta ut. Bara allt går bra så e jag snart moster.