söndag, april 26, 2009

Vårväder hela helgen

vi har bott på balkongen mer eller mindre hela dagarna i helgen iaf jag som setat där och läst nu är det Låt den rätte komma in av John Ajvide Lindqvist som jag läser en tredje del av boken läste jag idag och vill bara fortsätta läsa, har två till biblioteksböcker att läsa ut under veckan som kommer sen blir det Tusen strålande solar av Khaled Hosseini, som jag lånat av P´s mamma.
Liten är inne i värsta trotsåldern just nu, humöret pendlar som bara den och dessutom vill hon inte gå till dagis nu igen, vore ju skoj om hon tyckte det var roligt nu när hon bara har en dryg månad kvar tills hon slutar dagis för gott. Fatta i augusti så börjar hon i skolan.
Imorgon ska jag vara hundvakt igen, R är en helgo hund som kommer så bra överrens med liten ska bli skönt när R blir bra i benet så jag kan gå långa promenader igen nu får hon bara gå korta promenader och det blir lite trist i längden att gå i skogen här ovanför.

1 kommentar :

vesnas vardag sa...

Jag gillade verkligen inte den där boken "låt den rätte komma in" Urjobbig ju.*ler* Den andra du nämnde har ag också, men har inte börjat läsa. Har gett mig på snabba cash istället. Har du äst den?