fredag, maj 22, 2009

Regnet öser ner

Här i stora staden öser regnet ner, dottern den DisneyChannel beroende blivande 6åringen tittar på H2O och sen blir det nog ett avsnitt Hannah Montana dom brukar följa varandra. Hon förstår inte vad dom säger i hälften av programen hon börjat titta på men det är väl träning i både läsning och engelska gissar jag.

Pysslat lite har vi gjort och så tog jag mig en cykeltur på motionscykeln också.


Det funkar bättre och bättre med mina shakes har börjat ta dom till frukost också har inte varit frukost sugen dom sista dagarna så det funkar det bra en shake till frukost. Varierar lunchen ibland med en bar istället för shake känns liksom mer som lunch då.

Vi får väl se om det funkar.


Nu ska jag sätta mig och pyssla bokmärken hela familjen behöver nya till sommarens läsning.


Någon som vill ha handgjorda bokmärken det är bara att beställa till en nätt summa av 25 kr får du ett personligt bokmärke.

Här är några tidigare exempel.





Inga kommentarer :