onsdag, maj 27, 2009

Scrappa min bild

Ja så heter en swap inne på pyssel.net, jag har tidigare funderat på att vara med i såna swappar men fegat ut den här gången slog jag till och fick äran att scrappa MiaPuhs "hajbebisar" det resulterade i dessa LOer.



Jag fick även experthjälp av dottern som även hon ville scrappa fiskar


Det har varit jätteroligt att scrappa Mias foton och jag kommer defenitivt vara med i denna swap fler ggr.
Imorgon kommer jag nog kunna visa de bilder som scrapppats åt mig av StinaD jag har fått en avi jag inte hunnit hämta ut idag.

3 kommentarer :

Katta & Doriz sa...

Tack för det du skrev i min blogg! Det gjorde mig så glad!!!
Fick lite inspiration nu i din blogg inför att fixa mina fotoalbum. Har låtit dem ligga och inte gjort något. Nu är det dags!

maxell sa...

Vilka tacksamma foton med så mycket färger. Läckert!

Miapuh sa...

=) OH JA HAJARNA sååå fina så =) o LO:erna med hihi
kram o supertack