lördag, juli 25, 2009

Livet går

och det är inte i måttlig takt just nu utan allt springer iväg, två veckor kvar tills vår 5½½½ åring (enligt henne själv) kan titulerar sig 6 åring. Idag var vi på Toys r us för att bunkra presenter det är ett och annat kalas den närmsta tiden imorgon är det min kusins son N som fyller två och firar med kalas vid Nynäs Slott, sen har dottern och kusin A gemensamt kalas för Nyköpingssläkten på fredag, min kusin stora M och vännen A fyller 30 under samma vecka som lilla S fyller 6 vi har födelsedagar den 4, 5, 6 och 7 och sen den 11 fyller mamma år. Sen är det någon veckan innan lilla B fyller 2 sen lugnar det ner sig till normalt igen fram till december.

Nu ska jag slå in lite paket, packa väskan och snart gå och lägga mig och läsa ut boken Människohamn av John Ajvide Lindqvist, bättre och mer spännande än Låt den rätte komma in av samma författare. Har åter hamnat i den jobbiga situationen att jag har för lite bok kvar för att det ska vara försvarbart att släpa med sig den till Nypan bättre med en ny.

Har lite kort som bara ska fotograferas sen kan jag visa dom kommer under veckan om inget kommer emellan.

1 kommentar :

Vesnas vardag sa...

Har den boken hemma. Ska rota fram den. ;D