lördag, november 14, 2009

Det har varit cybercrop

Ja det var höstcrop hos pyssel.net under slutet av oktober och nu är tävlingarna avgjorda så jag kan visa mina bidrag så här kommer dom.

Vi börjar med ett festsmycke, jag gjorde ett halsband till min gröna klänning som jag köpt till ett bröllop.


Scrappa en LO i vintage stil, jag valde att scrappa mina morföräldrars bröllopsbild.


Här var det en skiss att utgå ifrån och det blev ett halloween-/ grattiskort till dotterns kompis.


Ett kuvertkort skulle man göra här


och sist men inte minst skapa något som innehöll löv och höstfärger inga blommor fick förekomma och helt perfekt blev det att altra en anteckningsbok till dottern som ville ha en bok att skriva sina låttexter i (det ska börjas i tid).

1 kommentar :

Åsa / Dolores sa...

Superfina alster och härliga färger!
Kram / Dolores